Uaz 469B
Uaz 469B – rocznik 1971. Samochod ma odchudzona karoserie, klatke bezpieczenstwa, fotele kubelkowe firmy Vitchers, pasy 3-punktowe Schrotha, opony Maxi Cross lub Trucker 2000 na odwroconych felgach. Zawieszenie umocowane zostalo na podwojnych amortyzatorach Kayaba Billstein. Uaz posiada hamulce tarczowe, wzmocnione mosty o szybszych przelozeniach. Reduktor i skrzynia biegow nowego typu, sprzeglo Ford Transit, silnik oryginalny rosyjski o pojemnosci 3 litrow, planowana glowica, sportowy walek rozrzadu. Uaz ponadto posiada korektor wydechu nowego typu, sportowy filtr p, gaznik od BRDM1, wspomaganie ukladu kierowniczego.
DANE TECHNICZNE UAZ’A 469 B
|
|
Silnik: |
oryginalny – rosyjski, 3 l, |
Rodzaj silnika/ liczba cylindrów: |
|
Pojemność skokowa/ moc max: |
|
Maksymalny moment obrotowy: |
|
Obroty maksymalne: |
|
Predkosc: |
Szosa max. 140 km/h, teren (reduktor) 70 km/h |
Skrzynia biegów: |
|
Skrzynka rozdzielcza: |
|
Mosty napędowe: |
|
Zawieszenie: |
wzmocnione resory, |
Układ hamulcowy: |
|
Nadwozie: |
|
Wymiary (dł. x szer. x wys.): |
|
Rozstaw osi: |
|
Prześwit poprzeczny: |
|
Koła: |
|
Ciężar własny: |
|
Pojemność zbiornika paliwa: |
|
Zużycie paliwa: |
|
Specjalistyczne oleje rajdowe: |
|
Wyposażenie dodatkowe: |
Teratrip 202, |